Centsoft Support

Centsoft support er til disposisjon og sørger for at du får den hjelpen du trenger av riktig person, når du trenger den. Vårt mål er at vi skal kunne hjelpe deg som kunde så raskt og effektivt som mulig.

For å nå det målet, ber vi deg beskrive problemet ditt så nøyaktig som mulig når du kotakter oss. Desto mer informasjon vi har fra deg, desto raskere kan vi sørge for at rett person håndterer problemet. Nedenfor er en kort sjekkliste som du kan lagre på din datamaskin.

Kontakt oss via mail

Sjekkliste:

Vennligst noter fakturanmmer og leverandør samt hvilket selskap problemet gjelder.

Beskriv problemet kort:

  • Hva har skjedd, hva gjorde du / klikket på når problemet oppstod?
  • Har fakturaen gått inn i økonomisystemet?
  • Er det noen informasjon / feilmelding i fakturaloggen?
  • Ta et skjermutklipp av feilmeldingen og send oss på e-post

Telefon

+46 8 790 00 29

Vi er tilgjengelige på telefon. Vår support har åpent mandag til fredag 09:00 – 16:00 (Lunchstengt 12:00 – 13:00).

For å få ekstern hjelp via datamaskinen, last ned TeamViewer fra linkene under:

TeamViewer för Windows

TeamViewer för Mac